Min lediga dag

Jag vaknade på lika bra humör idag som igår.. det kanske är ett resultat av att jag äntligen lärt mig att sova normalt antal timmar? För sen jag fått regelbundna arbetstider sover jag åtminstone 7 timmar/natt, ibland fler. Det känns iaf jätteskönt att vara utvilad när man stiger upp kvart över nio!

Idag är jag dessutom ledig! Både idag och imorgon och det har varit efterlängtat. Så idag ska jag ta det luuugnt, först träna och duscha här hos pappa sen ta mig in mot stan och förhoppningsvis möta upp mamsi för en lunch. Sen måste jag försöka fixa det sista av viktiga saker att inhandla! Vädret är ju fruktansvärt så en dag i stan är nog inte helt smärtfritt ändå :P..

Sen har jag givetvis börjar tänka på vad våren har att erbjuda, om den överhuvudtaget kommer i år!? Min skinnjacka som jag haft nu i 4 år är lagom sliten och jag behöver en ny. Jag är lite inne på en mockajacka men den jag har sett som är så fin är beige, och jag har en beige lång kappa. Därför har jag inte bestämt mig än... känns som att jag måste ha en skinnjacka i garderoben vilket fall som helst! Det är ett senare problem efter Thailand =).




Vad är finast, skinn eller mocka?


Kommentarer
julia säger:

skinn är ju lite tuffare och mocka mer fint, men jag föredrar skinnjacka! supersnyggt :)

2010-02-19 | 18:13:34
Bloggadress: http://juliaanystrom.blogg.se/
amra säger:

skinn! Alltid rätt till allt tycker jag. Bara snön försvinner så man kan ha på sig skinnjackan :DD

2010-02-22 | 18:37:13
Bloggadress: http://amraahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback