Marin

Hej hopp!

Idag har jag först jobbat mina vanliga timmar, haft en riktigt bra dag med Åsa i butiken. Vi har fixat och gjort iordning fint idag, och skyltfönstret blev riktigt bra! Vi hade ovanligt mycket kunder idag (!) och vi vill gärna tro att detta beror på vår fina skyltning. Denna gång har vi skyltat med svart, vitt och rött - tanken var lite 50-talsinspirerat. Då det även är bokrea fick Åsa idén att lägga ut lite röda böcker i skylten också - vilket faktiskt blev riktigt snyggt!

Dålig mobilkamera... =)



Malin kom och hämtade mig när jag slutat och så fixade vi nästan det sista inför resan. Vi handlade allt på apoteket förutom Ipren! Ipren som nästan är det viktigaste... Får köpa det imorrn! Vi hittade båda vårjackor, alldeles för många! Men jag hittade faktiskt den där marinblåa som jag skrev om tidigare. Den är nu undanlagd och får följa med hem imorgon :). Riktigt fin är den! Malin hittade en längre trench i en mörkare beige färg, cutie.

Även här visar min supermobil sina kameraskills...


Efter besöket i stan hämtade vi upp Fancy som slutade sju, och mötte därefter Sarah hemma hos Fanny. Vi bläddrade genom hennes nya Vecko Revyn och sen for vi iväg till Malmborgs för sombreros o dippa och sist Hemmakväll. Vi hyrde en film, även denna 50-talsinspirerad, med Renée Zellwegger, Christ Noth (Mr Big) och Kevin Bacon. Ganska speciell men jag tyckte iaf om den. Älskar modet från 50-talet! =)

Nu ska jag sova, sätta klockan på 6.00, tro att jag kommer att stiga upp då och se lite av hockeyn, duscha, käka en god frukost och öppna i butiken imorgon!

Sleep tight


Kommentarer
emelie säger:

God morgon sunshine =)



Vad fin jackan var! Vaknade precis, har ledigt idag så tänkte att jag skulle sova ut innan min stooora städ dag =) haha har ju förfest här imorgon så allt skit måste bort! Du kan väl ringe när du har ledigt =) puss love

2010-02-25 | 11:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback