Storkok till matlådor

Hej hopp!

Idag har jag tagit det jättelugnt, kikat över schemat för sjunge gången och fyllt min kalender med viktiga datum och "plugga" på varenda tomma rad på varje dag... =) För det är så min vardag kommer att se ut nu!

Jag har också varit och handlat för första gången, handlade mest en massa storpaket och även lite gott till ikväll.  Fick ihop 10 matlådor med köttfärssås och några med pasta & kassler! Så nu har jag så det räcker för minst två veckor iaf. Och så ett par Billys och gorbys i frysen såklart... =) Tänkte unna mig sombreros med dippa, coca cola och antingen Vänner eller en bra film.

Hörs senare, gräddfilen väntar på mig i kylen.




Kommentarer
syster säger:

Men sötaste du! Gud vad är du gullig, men var sjutton får du plats med 20 matlådor någonstans??? Har du en hel frys för dig själv eller? puss puss LOVE

2010-08-29 | 21:29:25
Anonym säger:

20 matlådor? 10! haha, jag skrev kanske fel =) nej jag fick ett stort frysfick till mig själv!!

2010-08-29 | 21:35:06
Anonym säger:

20 matlådor? 10! haha, jag skrev kanske fel =) nej jag fick ett stort frysfick till mig själv!!

2010-08-29 | 21:35:21
Anonym säger:

20 matlådor? 10! haha, jag skrev kanske fel =) nej jag fick ett stort frysfick till mig själv!!

2010-08-29 | 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback