Kaosdag!

Hej!
Tanken var att jag skulle plugga i lugn och ro hela dagen, men min dator fungerar inte som den ska. Viktiga filer och tidsskrifter från skolans hemsida går inte att öppna med min dator pga att jag har ett för nytt office-paket, vilket har gjort mig galen hela dagen!

Så jag for in till skolan och fick en hel del utskrivet, åtminstone det jag behöver till morgondagens föreläsning om Hälsa, och även vår Studieguide som är superviktig. Jag blir så trött när nya grejer inte fungerar som de borde!!

Så nu sitter jag i uterummet som är svalt och skönt, med ett glas pepsi och läser och antecknar för fullt. Imorgonbitti har jag även träff med min studiegrupp, som är samma grupp som vi ska ha till seminariet på måndag, så jag har en del att ta igen från min förlorade förmiddag. Fan. Men det går framåt!

Stay tuned...



Kommentarer
Mamma säger:

Min duktiga ÄLSKLING..... PUSS

2010-08-31 | 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback