At the Coffeehouse

Ännu en dag har gått åt till mys, återhämtning och en massa godsaker. Tanken var utgång till Akademien ikväll men regnet öste ner och vi blev allt mindre taggade. Så vi möttes upp inne i stan, Sandra, Hanna, Lotta, Matilda och jag för att se efter om det fanns någon vettig bio! Platserna var endast utspridda så vi gick istället över till Coffeehouse by George för en fika.

Timmarna blev fler och vi beställde mer och mer gott, och till slut hade vi suttit där i tre timmar och haft en riktigt mysig kväll. Känner på mig att det här kommer att bli så bra! Trivs redan och skolarbetet som väntar kommer bli tufft, men jag är så himla inspirerad och sugen nu. Nu kör vi!







Nu ska jag mysa med lite Vänner och en kopp te!
Och sova ut ordentligt för imorgon ska jag tillbringa dagen med mina nya Omvårdnadsböcker..

Sleep tight.


Kommentarer
syster säger:

amen gud vad mysigt gumman! Kan inte vänta att komma ner och h'lsa på =))) älskar dig

2010-08-29 | 16:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback