Ledig fredag med systermys

När filmen var slut och vi hade käkat frukost slängde vi på oss halsdukarna och kavajerna, gick bort mot bussen och missade den precis.. Vanligtvis brukar jag svära ett antal gånger när bussen bara kör rakt förbi mig, men idag gjorde det ingenting för solen värmde så underbart och jag hade Emelie som sällskap =). En halvtimme senare var vi på plats i stan och inhandlade vattenflaskor till min panikkaoshosta. Folk kollar på mig som om jag vore spetälsk när jag hostar och klöks...

Vi har haft en jättemysig dag i stan och sprungit in o ut ur massa secondhand-affärer runt Davidshall. Chiq är absolut en affär jag måååste springa in i igen när jag får min lön. Kunde inte handla något därinne idag, relativt dyrt för min ekonomi. Men jag hittade en skinnväska, eftersom jag aldrig hittar något i min egen butik...., som jag funderar på att köpa. Mörkbrunt med inslag av vinrött skinn, ganska stor modell, med guldknäppe.. lite lagom "sliten", svinsnygg! :D Den kostar 500 så om den är kvar tills jag får lön ska jag överväga den!

Något jag kunde unna mig var en liten rosmönstrad sommartop från H&M. Älskade H&M =), den var på rea och hade kostade 199:- men nu kostade den endast 50:-. Jag är nöjd med mitt fynd.

Nu ska vi käka räkor och krabba i uterummet och njuta av kvällsvärmen =)!




Kommentarer
emelie säger:

Åh, mys! Och imorgon blir det mys dag No.2 =) weeehooooo nu kommer jag ut i vardagsrummet!!!! puss

2010-04-18 | 22:40:26
Malin säger:

Herregud vad underbar tubiiis! Kommer bli fantastisk på dig min sköna;)

2010-04-20 | 22:24:52
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback