Update: Thailand

Hello!

Det var alldeles för längesen jag skrev här. Har ganska bra anledningar eftersom vi befann oss i uuunderbara Thailand och skrev lite från vår gemensamma lilla blogg :P. Sen förstörde jag min egen blogg när jag fixade vår andra, sååå därför har jag inte orkat!

En ordentlig Thailanduppdatering blir det inte eftersom de flesta bilder redan ligger på facebook och så har ni hört allt o lite till om resan redan! Men, den var lika underbar som vi väntat oss - om inte bättre! Allt gick skitbra, vi trivdes så bra! det var varmt under hela resan, bortsett från ett regnoväder nästsista kvällen på Ao Nang, men det njöt vi av ändå och sprang ut i regnet o hyrde film... =)

Det är jätteskönt att vara hemma igen men det hade varit ännu skönare att åka tillbaka, bara lite till.. två veckor till eller något hade varit perfekt! Men, det får bli ytterliggare en resa så fort det finns pengar! Malin har snöat in sig på en resa över nyår, det hade varit underbart! Fira nyår med full moon party på Phi Phi eller Samui... så jag får hoppas att jag tjänar mycket i sommar om jag nu ska börja plugga till hösten - annars blir där inte så mkt pengar :(.















Sååå, där kom en liten uppdatering med bilder en del av det bästa. Eller ja, allting var verkligen bäst men så många bilder har jag inte tid att lägga upp =)! Gnestatjejerna träffade vi på Phi Phi, och de ska vi förhoppningsvis  träffa snart igen - så fort våren o värmen kommer =).

Nu ska jag duscha och sen möta upp Malin och käka hos Emelie ikväll!

Stay tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback