My love

Åååh gud, jag är så mätt. Så mätt! Det handlade om förrätter, huvudrätter, efterrätter.... min mage spricker! Men oj så gott det var. Först en mix av lax och räkor till förrätt, oxfilé med riktigt god restauranglagad bearnaisesås, och prinsesstårta till efterrätt. Det har varit en jättemysig och fin kväll med mina älskade.

Hur många timmar vi än tillbringade tillsammans i värmen, Malin och jag, så kan jag inte få nog av henne. Och dessvärre har det blivit ganska lite sedan vi kom hem, av olika anledningar. Det känns lite märkligt. Dels för att vi blev bortskämda med att umgås vaaarje dag och bo ihop under en månad, och dels för att det har hänt mycket annat sen i kom hem. Så nästa vecka ska vi boka in minst en kväll, bara vi två, till att göra det vi är bäst på - att vara bra.

Nu ska jag njuta av en filmkväll med min kära syster som snart åker hem till Danmark igen. Jag vill ha mer tid med dig! Så vi kanske stannar uppe hela natten lång? ♥

Imorgonbitti ska vi käka frukost inne i stan efter ett litet besök hos läkaren. Emelie, Malin och jag ska inviga underbara Bagericaféet som öppnat igen på Gustav! Jag blev så lycklig när jag hörde det. Hur bra TGI än må vara så hatar jag att Bagericaféet stängde igen.


Mys-tuk i Bangkok


Kommentarer
Malin säger:

Åh jag bara älskar dig så mycket!<3

2010-04-26 | 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback