100213

God morgon :)

Solen skiner även idag och det gör mig jätteglad. Jag kan bara inte vakna på dåligt humör, vilket annars händer ganska ofta, när solen skiner - underbar energi! Nu har jag precis käkat frukost och myst på balkongen med en kopp te. Ska snart börja göra mig klar inför jobbet och bege mig ut i det fina vädret!

Igår jobbade jag längre än jag skulle, min kollega blev sjuk så jag stod där till fem istället för tre, men vi hade inte en enda kund i butiken så den hade i princip kunnat stå obemannad.. :( Malin och Fanny hade en dag i stan och var så gulliga o kom in med lunch till mig, risifrutti o pepsi max. Senare igårkväll var jag hemma hos Fanny och hade lite tvmys med onyttigheter och en härlig ny vår-Chictidning!

Nu väntar locktången, hörs senare!


Vårblommor på balkongen


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback