Underbar lördag!

Nu har jag kommit hem efter en lång, lång dag. Jag vaknade hos Malin vid tolv "imorse" efter en lång afton hos Tobbe på Annestad igår. Det blev längre än vi tänkt oss av den enkla anledningen att vi hade väldigt trevligt, all night long! Kom att snacka massor med Fredrik som engagerat berättade om hans och Max resa till Thailand, vad vi skulle besöka och inte. Att åka jetskiis är ju bara ett stort måste Malin! de går tydligen upp i 80 km/h, CRAZY! :D Åh, jag vill åka nu nu nu!!!

Som sagt så kom vi hem kvart i fem och att vi gick vilse påskyndade inte direkt vår iskalla vandring hem! :P Malin har alltså bott i Bunkeflo i 16 år för att tillägga, och vi gick vilse på vägen hem, riktigt obehagligt. Hem kom vi iaf, efter många om och men och skoskav så det räckte o blev över...

Vi vaknade, åt frukost och piggnade till sen körde jag hem till John och tillbringade ett par timmar där med Kinamat och allmänt mys innan det var dags att köra hem. Dusch, lockning, sminkning och så åter till lilla Malin där vi firade med hela släkten att Malin fyller nitton om elva dagar. Det var en mycket trevlig kväll med massor av god mat och god dricka och snack hela kvällen lång! Hon har världens gulligaste familj, stortrivs!



Kommentarer
Sis säger:

Du ser väldigt smal ut sis =)

2009-09-14 | 16:17:59
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback