Topshop

Hej bloggen,

Somnade på tok för sent igår och ögonen var tröttare än nånsin imorse...somnade faktiskt bredvid mamma inatt, det var skönt. det var gosigt och det kändes som när man var liten igen ♥.

Idag har jag varit på Nova Lund med mamma och min moster, vi fönstershoppade mest - vilket jag gjort flera veckor nu känns det som! Har inte haft pengar på kontot sen jag vet inte när... lön om en vecka, woho. Jag uträttade även hemliga ärenden. haha, det låter för töntigt! men änsålänge är de hemliga! =)

Men, hur som helst så hittade jag den där röda topen från Topshop som jag sökte efter i ett tidigare inlägg! Den fanns inte i röd men i knallrosa. Ganska snyggt, hade tänkt mig den röda men vi får se! Tog lite bilder, och om den hänger kvar där nästa vecka till lönen är det kanske meant to be?!

Jag hittade naturligtvis massa annat som jag kärade ner mig i...mysiga koftor och sånt som hösten har att erbjuda! En grå/svart-randig med en liten "minikjol" nertill och en beige kofta som även fanns i marinblå, olivgrön och röd.




Kommentarer
Sarah säger:

Gud va snygg den rosa toppen är! :)

2009-09-21 | 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback