Thigh, so high

Hej!

Denna veckan kommer bli rätt tuff med mycket jobb, sena nätter och lite pengar. Nu är pengarna helt finito, längesen jag var så här pank! Luspank är rätt ord. Pappa har nu fått ta över mina sparpengar till Thailandresan, kanske bäst så :P, och de sista 550 var jag "tvungen" att lägga på höstens stövlar. De hade gått åt rätt bra sa min lilla insider på Din sko, så därför fick det bli ett köp nu! Lönen trillar in om två veckor, känns som två år!

Hur som helst, jag är jättenöjd med mitt köp:

De går ungefär en decimeter ovanför knäna,
med små detaljer nere vid hälen och längre upp på benet.

Vad tycks?


Kommentarer
Sis säger:

OK NEEEEEJ!fy fan, vad jag vill ha dem, din fula (söta) fisk!!! nu blev jag super avis...=(

2009-09-15 | 15:39:37
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
F A N C Y säger:

LOVE LOVE LOVE!! =)

2009-09-15 | 18:41:34
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback