Fotboll

Det var säkert sju-åtta år sen jag var på en fotbollsmatch sist! Visserligen var jag på en i Rom 2007 och såg Roma-Milan, det var ju fett om något! :) Men MFF har jag inte sett på väldigt många år, intresset dog nog lite när jag själv slutade. Men så frågade Fanny ifall jag ville hänga med idag och varför inte? Vädret var mysigt och det behövdes den stora halsduken idag så hösthumöret var på topp.

Eftersom Fanny har årskort, flera stycken :P, gick vi båda gratis. Jag som inte engagerat mig i fotboll på länge tyckte det var en skitbra match! De vann med 3-1 mot Hammarby vilket var skönt! Jättehärlig stämning inne på den nya Swedbank Stadion som jag inte besökt förrän idag =).

Tack för en mysig söndag och gratisbesöket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback