Update from China

Hej hopp!

Imorse var jag och mamsi ute och promenerade i drygt en timme! Så jäkla skön start på dagen, solen sken och det var friskt och kallt i luften. Hela dagen har jag ägnat åt mamsi, Top Model och en städning av mitt rum. Nu är här så fint så!

Ikväll har vi haft myskväll hemma hos Tobbe med god mat, lite vin, barnspel och till slut Lejonkungen, fantastisk film! Det var Malin o Fanny, Jesper, Linus, Benne, Oskar och givetvis Tobbe som spelade bl a Barngeni, inga geni där inte! Förnedrande att vissa frågor var så svåra...med tanke på att spelet rekommenderas för åldern 7-12 år...skandal. Väldigt chill kväll!

Måste fatta mig kort för jag är vansinnigt trött och imorgonbitti klockan prick tio ska jag bege mig av mot gymmet....waaah. Jag tänkte bara visa några bilder som Emelie skickade till mig innan ifrån Shanghai och Hong Kong. Det ser så sjuuukt coolt ut, allt är megastort och Emelie trivs som bara den - typiskt dig!

Visst ser det galet häftigt ut!?

Nuuu somnar jag! Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback