Thailand-fit

Jag blev så motiverad igår, det kom från ingenstans och jag är enbart tacksam! Thailand närmar sig och om drygt fyra månader befinner vi oss på en, två, tre stränder och då är det dress code: bikini, varje dag i fyra veckor!. Så ja! bikinistressen är åter här haha, därför är jag igång med träningen =).

Mitt klippkort tog slut igår på Friskis och jag kan inte ladda på det förrän imorgon så idag blev det faktiskt 1 ½ timme i underbara pildammsparken! Solen värmde och alla tusen färger runtomkring gjorde mig så jäkla glad. Det blev en timmes powerwalking och så löpning den sista halvtimmen - uppfriskande! Det ska jag minsann lova mig själv att fortsätta med. Vet inte var min självdisciplin kommit ifrån, men jag gillar det.. hihi.

När jag kom hem slet jag, mer eller mindre, upp den där Fitnessbollen som jag för lite mer än en månad sen fick köpa billigt av min vän Tommy. Varför jag ännu inte packat upp den är en jäkligt bra fråga som tyvärr saknar svar haha! Men, jag pumpade upp den idag och träningen är igång. Under sängen stod farfars gamla, rostiga hantlar som också åkte fram. Perfekt - de dagar jag inte hinner till Friskis fixar jag det i pildammarna och hemma!

..det finns inte ens ord för hur jobbigt mitt rum är just nu. Därför tänkte jag ta mig en lååång och varm dusch och ta tag i mitt rum en gång för alla sen, för ikväll kommer Malin hit för vårt vanliga onsdagsmys med Grey's!



Kraaam

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback