Shoppingrådgivare

Imorgon smäller det! Att det smäller just imorgon är lite för att, eller mycket för att vi alla fått lön äntligen, men mest för att Emilia och Ena som vi inte träffat på JÄTTELÄNGE har dragit ihop ett helt gäng tjejer, vi blir 12 festsugna tjejer som ska käka en god middag på TGI som jag skrev tidigare. Det kan ju bara inte bli fel! Är jättesugen på morgondagens festligheter, drinks, dinner and dance på TGI och sen mer dans på Hipp. Girlylicious ;)

Mamma hjälpte mig i stan idag. Att gå i stan är verkligen något jag är bra på men att handla är något jag på senare tid blivit sämre med. Kan tyckas vara en positiv sak för min ekonomi, men när jag verkligen har pengar att unna mig för så vill jag ju göra det. Det var längesen.. och så hittar jag något som är fint. Men det tar inte mer än två minuter sen lämnar jag tillbaka det igen. Har blivit jättemesig med det, vet aldrig om det är fint på mig eller inte, behöver lite shoppingråd, o jag måste säga att mamsi var så duktig så som inte fick spel på mig i affärerna. Hur som helst, så fick jag med mig en klänning hem från H&M, lösögonfransar från Åhléns som jag aldrig testat förr - crazy. Jag är nöjd! Hoppas folk förstår att jag inte är uklädd imorgon haha..

Svart schiffonklänning från H&M med indragning i midjan av flätade band,
färgade paljetter på axlarna och så fransarna.
Jag VET att man ser att de inte är mina men gud så kul att testa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback