Läggdags

Jag måste sova nu, nu, nu eftersom morgondagen är extra viktig att komma upp till. Eller den är givetvis obligatorisk! :P För imorgon börjar jag jobba på Lundbergs i Lund. Är nervös, spänd, nyfiken och jäkligt laddad för ett nytt jobb! Jag har lagt fram kläderna, sminket ligger redo - så även plattång och klämmor... ja, det är väl lite att överdriva men oj, vad skoj det ska bli att göra mig fin till något som verkligen får mig att vilja gå upp på morgonen! Att jobba i butik, där kunderna är normala och trevliga när varorna samtidigt innefattar väskor, handskar och fina plånböcker gör mig glad.

Kort: ikväll har jag avnjutit en timme framför Idol med mamsi, Malin och Max, såklart :P som är med överallt, hela tiden! När Idol slutade och folket skulle rösta passade jag på att köra hem lilla snutten till Bunkeflo och sen körde jag rally uppe i parkeringshuset...duschade snabbt som bara den och sen 22.40 fick vi se vem som kommit vidare. Så rätt - Tove och Karolina - you rocked!

Nej, nu glömmer jag minsann bort tiden igen - skärpning!

Jag skriver imorgon och berättar om min dag!

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback