Dancin' queen

Har knappt återhämtat mig ifrån gårdagens fest hos Malin... Vi började med en farligt god Cosmopolitan, en trevlig middag för flickorna, tacos med massa gott vin och en underbar efterrätt. Killarna började droppa in efter nio och festen var igång. Det dansades vilt och vår kära vän Fredrik Blad stod för många av kvällens danstimmar, han och Malin :). Även Jesper gick loss och alla var på topphumör. De sista gick lite efter tre till den sista bussen hem och så somnade jag gott i Malins säng lite innan fyra...

Vaknade halvtolv idag och vädret var fortfarande helt sjukt, en av uterumsdörrarna hade blåst upp inatt trots att vi låste, så uterummet såg ut som fan med löv och kvistar över golvet... hm, vi var tvungna att starta dagen med en tacos-frukost, tre glas cola och några avsnitt Vänner, sen somnade jag i soffan igen och visste varken in eller ut. Vi mådde som vi förtjänade men festen var lyyyckad och alla mådde bra! Tack för det älsklingsMalin ♥!

Ikväll har jag varit hos Malin igen, vi såg 17 again - mysig tjejfilm med världens sötaste Zac... har aldrig förstått Fancys förälskelse i denna man men när hans lilla lugg trillade över de söööta ögonen, fick på sig ordentliga kläder och brillor - hello! Malin och jag var fast..

Här kommer några av gårdagens bilder, finns fler på face!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback