Dagens goda gärning!

I'm looovin it! Jag vet inte varför men jag har varit på så bra humör idag, hela dagen, trots att jag vaknade med världens tyngsta huvud och halsen skrek efter vatten! haha, resultat från gårdagens trevliga fest hos Tobbe. Fick en kanelsnäcka av mamsi till frukost sen mådde jag bra igen ;P. Varken Malin eller jag blev inringda till våra jobb så vi passade på att ta tåget till mysiga Lund! Allt verkar vara bättre i Lund, vädret var inte alls lika rått och kyligt som här, solen sken och visst var det kallt men inte den där ilskna kylan. När vi kom hem till Malmö igen var det som om vintern vilade över oss :(.

Hur som helst, det blev en heldag i Lund och Malin fyndade två fina tunikor från gina, jag fyndade 200:- i ett par tights jag lämnade tillbaka, yeeeij. Vi åt en god lunch på espresso house och så tog vi lite höstfoton som jag är så besatt av... mys! På väg genom parken blev vi stoppade av en väldigt söt, yngre kille som samlade in pengar i en sån där sparbössa, till Världens barn. Min första reaktion är alltid: åh nej låt mig vara, jag har inga pengar! Men när vi såg att det var till Världens barn fick jag lust att ge honom mitt kontokort! Eftersom jag är luspank tömde jag istället plånboken på hela 14:-. Han var så go, en riktig liten filur som inte alls ville lura oss på pengar. Bara så vänligt söt och smånördig i sin lilla chockoranga kappa med "Världens barn" på... dagens goda gärning!

Kvällen igår var som sagt trevlig och bilder finns på facebook, de ligger inte på den här datorn så jag bjuder på höstmyset istället. Ikväll är det fotboll som gäller hemma hos Alex med vännerna, och sen fortsätter kvällen hos Tommy med mooovie-night!

Hörs sen!

Kraaam






Tack för idag vännen, du är världens underbaraste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback