Vit kappa säljes

Hej och god morgon! Förutom att mitt rum fortfarande behöver en storstädning är det en ganska god morgon :).

Försöker få min vita höst-/vinterkappa såld på blocket, hehe... Jag gör i princip allt för att få saker sålda nu. Behöver pengar!! Fick sålt min vita hylla och byrå för 500:- vilket jag är nöjd med. De har faktiskt hängt med ett tag nu!

Om och när jag blir färdig med min byrå som nu ska tömmas måste jag hinna med en dusch, göra mig iordning och sen blir det nog en kort sväng i stan med Fanny! Malin jobbar så ett besök, en puss och en kram ska hon få <3.

Ikväll är det hockey klockan sju på den nya arenan, jag har ju varit där men inte på någon match. Kommer bli skitkul! Tydligen ska det komma över 12 000 i publiken :)

Hörs lite senare, måste skynda mig.

Här är mitt försök till försäljning på blocket..


Den är faktiskt i mycket bra skick, använd en gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback