Uppdatering: Julkaos!

Åh! Äntligen hemma från stan.. jag älskar att gå i stan och mysa runt med mina tjejer, prova kläder, drömma om kläderna vi inte kan köpa, köpa klänningar, runda upp till "Rädda barnen" - det får mig att känna mig så snäll. Jag gillar att va snäll.. borde donera pengar oftare. När jag blir vuxen och har ett jobb med fast lön vill jag gärna vara fadder. Till ett särskilt barn som man åker och hälsar på och verkligen umgås med, tror det känns mer meningsfullt! Aja, vägen till vuxen känns oändligt lång just nu om jag ska börja plugga till hösten... nog om det! Varför snöade jag in på det mitt bland julshoppingen?!

Hur som helst så var det kaosartat i stan. Lönehelg, folk som påbörjar sina julklappsköp precis som vi. Åh herregud vad mycket folk! Vi blev i princip nertrampade på gågatan. Fick smått panik men vi hade en mysig lite trip i stan under "stjärnhimlen" längs hela gågatan, kändes verkligen som att julen är på väg! Det doftade mini-donuts och brända mandlar över hela stan! Så helt kaosartat var det kanske inte =).

Jag köpte hem min första julklapp, klockan från Oxxo som jag ska få av farmor & farfar!



Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback