Uppdatering från fredagen!

Dålig uppdatering, det har varit rätt mycket av allt de senaste dagarna så jag har inte hunnit med riktigt.. Men för att sammanfatta vår tjejkväll i fredags: Vi startade kvällen på TGI som jag skrev sist, åt en riktigt god middag med gott vin till det och så fortsatte vi med goda jordgubbsdrinkar. Malin, Fancy och jag drog vidare till Hipp där vi mötte våra trogna Backstreet Boys-vänner Malte o Linus. Det blev mer av det goda och även dans. Vi fick t o m igenom en låtönskning av Linus... givetvis en BSB-låt :) bara en månad kvar nu!

Jobbade i lördags och idag, annars har helgen varit lugn och jag har passat på att sova ut ordentligt. Nästan för mycket, sov tio timmar natten till söndag och för mig är det alldeles för mycket - blir ju jätteknäpp av att sova så länge, men det kan behövas det med!

Här kommer lite bilder från i fredags:










Tack för en underbar danskväll mina flickor!
Ni får mig alltid på bättre tankar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback