Planerad helg

Hej & god morgon!

Nu var det ett tag sen jag skrev nånting, har jobbat hela veckan (faktiskt) och haft mycket annat i huvudet så jag har helt enkelt inte haft något att dela med mig av. Men angående jobb så ringde de in mig i måndags pga att en kollegas barn var sjuka. Så även i tisdags, igår och idag. Igår var det bestämt att jag inte skulle jobba men så ringde de nu imorse och väckte mig med den glada nyheten att jag skulle få jobba =). Nu börjar det bli riktigt skoj när jag kan mer och mer!

Vi skulle egentligen haft en mysig dag i stan, jag, Malin och Fanny men alla tre lyckades bli inringda på jobb! :P

Det är egentligen pappsis helg fr o m idag men jag slutar 20.15 och är hemma en halvtimme-timme senare så jag får nog påbörja helgen imorgon istället.. Helgen som redan är helt planerad sen länge. För på fredag ska jag och mina tjejer ut och dansa, förhoppningsvis jobbar ingen av oss sent och kan ha en riktig helkväll med vidgörning och gott vin till Idol innan vi drar til TGI, som sen leder till Hipp där det ska dansas ordentligt! :) Var längesen vi hade en helkväll så det ser jag fram emot.

På lördag ska vi på bio, vi ska äntligen se New Moon. Har läst och hört en del om den, att den är långt ifrån så bra som ettan, men det spelar ingen roll för filmen ska ses ändå! :) och det ska bli hur mysigt som helst! hoppas på stormväder på lördag med...hehe, alltid mysigt att gå på bio när det är busväder!

Söndag har jag halvt planerad. Om inte jobb ska jag träna!

Nu måste jag torka håret och slänga på mig lite smink & kläder. Hörs sen kanske!

Pratade förresten med Emelie igår i nästan två timmar, gud vad jag saknar dig! Vi ses den 5e - vilket innebär att hon är hemma myyycket längre än beräknat!

Kram

Kommentarer
Sarah! säger:

Hoppas att ni får en kul kväll på Hipp idag :)



Saknar er massor, vi måste ses snart!!



//Sarah

2009-11-20 | 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback