Nu har jag..

..blivit en ton ljusare och mer ifylld, och även gjort klart kvällens middag! Mamma skvallrade om att den var riktigt god så jag antar att jag gjorde en godkänd sallad. Malin kommer över om en liten stund och då ska vi springa ärenden på stan denna mörka och iskalla novemberkväll! När vi är färdiga med stan blir det en onsdagskväll precis som de brukar vara. Salladen står i kylen och väntar, pepsi maxen står i kylen på Hemmakväll o väntar - och klockan nio är soffan full här hemma. Mys!

Istället för att skriva Malin och Malin Richter är Malin Richter numera döpt till Frisör-Malin, blir lättare så =). Idag har alltså Frisör-Malin färgat mitt hår och det blev precis som jag ville ha det. Inte lika mörkt som förra gången utan tonen ljusare, blir mer lagom till mina färger tycker jag! Fancy kom inom salongen hemma hos frisör-Malin och höll oss sällskap och hade roligt åt mig... Vad gör man inte för ett gott skratt? :)..


Inte lika mörkt som sist :)

 


Kommentarer
my säger:

ingenfara :)

måste också bara säga att du har fått en riktigt snygg färg på håret. jag vill också färga håret mörkt igen, men jag är så rädd att jag ångrar mig sen bara. men det hoppas jag inte du gör, riktigt snyggt!

2009-11-04 | 23:41:00
Bloggadress: http://llimelight.blogg.se/
emelie säger:

fy fan vad undebart ditt hår är !!! Åhr =) love it!!!

2009-11-05 | 01:48:54
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
C säger:

Emelie: tack :D höll det lite ljusare nu för det blev så jäkla mörkt sist, så jag blev nöjd. Vi färgade bara benan och längs hårbotten i hela håret så det tog bara 1,5 timme denna gången! =) billigt o bra också. Vi ses på lördag! puss love

2009-11-05 | 11:50:51
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback