Massvaccination

Hej hopp!

Denna dag har jag ägnat åt följande:

• fixade ett par ärenden med mamsi imorse
• tog tag i min försäljning av möbler, eller åtminstone rensningen av alla lådor med trams i!
• fick hjälp av mamma att laga lådorna till byrån jag tänker sälja, nu är din finfin
• tog mig till Djupadal för min dos av vaccin där jag mötte Alex för lite sällskap

Och nu när jag är hemma försöker jag låta bli att vara så jäkla hyprokondisk! Går och inbillar mig att biverkningarna kommer krypande... vi fick ett häfte med info om möjliga biverkningar och dem pallar vi ju inte. Usch.

Sex sköterskor stod uppradade med vaccinsprutorna i högsta hugg. Jag tog den först och jag hann inte tänka på smärtan innan den var över haha, men rakt in i armen skulle hon tvunget sätta den jäkla sprutan. Det var nästan mer läskigt att se när Alex fick den i inspetsad i armen! Utanför i den kilometerlånga kön träffade vi Linus och Jesper, Linus såg inte alltför taggad ut..

Ikväll sket jag i allt vad nyttigt står för och lagade en ordentlig middag bestående utav köttbullar & makaroner med ett stort glas mjölk. Något får man ju unna sig efter sprutan... hoho. Gott var det!


Just det - jag kom på idag att jag fortfarande inte utnyttjat mitt presentkort på IKEA som jag fick i studentpresent av Anette. Hade tänkt spara det tills jag flyttar hemifrån men nu när jag ska köpa nya möbler till rummet är det ett utmärkt tillfälle! :)

Nu måste jag fortsätta med rensningen av lådorna så att de kan torkas av, fotas och sen läggas ut på blocket.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback