Kvällsmys

Det var en lååång och ganska seg dag på jobb. Tiden gick förvisso förbi snabbt de första timmarna, vi fick en enorm leverans med väskor med typ nio exemplar för varje modell.. helt galet. Det låg väskor över hela affären!

Massor skulle in på lagret och det blev min uppgift medan Josefin försökte få rätt på det ute i butiken. Från början hade vi ungefär en halv hylla kvar till dessa fem stora flyttkartonger fyllda av väskor... efter MÅNGA om och men, förflyttningar och trängsel bland väskorna fick vi ihop det. Sen gick hon hem vid fem och jag stängde så det blev lite långtråkigt i tre timmar :(..

Nu har jag fått i mig mammas goda köttfärssås och kopplat av med lite ABBA-musik. Blev så sugen på Mamma Mia!-filmen men musiken får räcka sålänge! Äter popcorn till min iskalla pepsi max och så ska jag påbörja min nya Chic-tidning som äntligen kommit. Har satt på en kanna te som jag tänkte njuta av till Twilight om en stund. Vi ska ju se New Moon på lördag, kan va kul med en liten flashback innan dess! Får se - nu är det iaf Chic som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback