Julshopping

God morgon!

Idag är det lördag och jag är ledig. Malin o Sarah är också lediga så vi ska mötas i stan om en liten timme! Fanny är duktig och jobbar så hon får ett litet besök av oss sen :).

Sist jag var i stan hittade jag en klocka som jag blev helt förälskad i! Farmor o farfar och min farbror ville så gärna ge mig den så det är den första julklappen som ska inhandlas idag.

IDOOOL igår var ju så fruktansvärt fett! Pappa och Anette hade bokat biljetter till sjätte raden så man såg ju allt perfekt! Jag har varit på arenan innan på hockey men men igår var stämningen heeelt enorm! Bl a när Erik sjöng Hey Jude med publiken kändes det som en riktig konsert. Calle som kom igång i sin andra låt - wooo! Vad kul att han fått mer självförtroende på scenen nu! Och Tove var som vanligt underbar, Mariette också men tyvärr åkte hon ut. Och ja, om man måste välja någon hade jag nog valt Mariette. De andra tre är roligare att se nästa gång :)

Eriks röst kan man nog sent glömma, han har varit bra varenda program men igår var det som om livekänslan gjorde honom tusen gånger bättre! :) Riktigt bra kväll!

Nu måste jag duscha! Vi hörs senare.

Kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback