IKEA-update

Vad mysigt de va å planera våra nya rum som vi tänker "minirenovera", Malin o jag! Vi ska måla om, sälja gamla möbler och köpa nya. Jag hittade den där hyllan jag ville ha, så när jag har pengar tänkte jag köpa den svartbruna och även de lila konstgjorda orkidéerna :). Hittade också exakt en sån spegel jag var ute efter, med tjock guldram.

Malin hittade nog alldeles för mycket som hon ville ha! Får se hur mycket hon lyckas få ut ur sitt rum nu, så kaaanske hon kan unna sig det mesta. Mja, kanske inte allt men nästan - hon får helt enkelt köra på "inte-nudda-mark" haha.. Fint blir det iallafall!

Eftersom jag måste göra mig av med/försöka sälja billigt på blocket, bl a min byrå och min höga vita bokhylla behöver jag lite förvaringsutrymmen. Malin hittade flera olika sorter av små lådor/korgar som var jättefina! Vissa av dem går nog precis under min säng vars ben är 30 cm. På så sätt gömmer jag undan allt jag har under sängen i mina fina korgar som ska synas precis under sängkanten. Gillar de flätade korgarna!



Kommentarer
my säger:

ja, jag får väl ta mig mod och göra det :)

ja, jag älskar också mörkthår, det känns så fräscht :)

2009-11-05 | 19:59:34
Bloggadress: http://llimelight.blogg.se/
Sarah! säger:

Åh, visst är de lila orkideerna söta! Köpte 2 st när jag var på ikea förra veckan :)

2009-11-06 | 13:19:46
m säger:

älskar ikea :D

2009-11-06 | 13:27:04
Bloggadress: http://mariellelundstrom.blogg.se/
m säger:

älskar ikea :D

2009-11-06 | 13:29:17
Bloggadress: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback