Gammal vänskap & en ny favorit

Så, nu har jag tagit ett par extra andetag. Det tog ju ett par minuter att samla mig.. hehe, det är inte värt att vara gnällig känner jag. Behövde bara skriva av mig. Punkt slut.

Har suttit och snackat med en gammal vän hela kvällen, om en farlig massa problem och även gamla roliga minnen. Det är väl härligt? Andreas är precis en sån vän jag nödvändigtvis inte har intensiv kontakt med varje vecka, men när vi väl pratar känns det alltid lika rätt och som vanligt =). Det känns väldigt bra att ha!

Som det vi diskuterat ikväll.. du förstår mig alltid direkt och tycker alltid till så ärligt du bara kan, och det uppskattas ska du veta. Han undrade om jag hade någon mysmusik att rekommendera, jag skickade några gamla låtar som jag slitit ut ett bra tag nu, men de är favoriter och favoriter ska slitas. Då rekommenderade han Melissa Horn, ljuvliga Melissa Horn!, som jag inte lyckats höra innan. Och oj! jag har en ny favorit. Svensk musik har jag verkligen underskattat! Liksom Winnerbäck, han är ju så bra. Finns t o m en låt de har gjort tillsammans, love it.

Om ni inte lyssnat på Melissa Horn än så måste ni faktiskt göra det!

Långa nätter, New York & Som jag hade dig förut med Winnerbäck.

Nu ska jag njuta av min nyfunna musik och fortsätta på min rensning av rummet, tråkigt men sant. Någon nytta får jag göra!

Om vi inte hörs mer ikväll, buona notte mi amici ♥!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback