Friday at Friday's

Fredagens festligheter blev lika lyckade som planerat! Vi startade kvällen hemma hos Malin med en flaska rosé och lite Idoltittande till det. När klockan slog tio kom Anton och hämtade upp oss. Anton som igår tog körkort, grattis mate :)! In till stan kom vi och på favoritstället Friday's mötte vi upp Fanny och Viktor. Där blev det ett par roséglas till och smakprov av Fannys smaskiga drinkar!

Vi fortsatte till Hipp där resten av vännerna befann sig som vanligt, dansade, skrattade och hade en allmänt bra kväll! Tack för det mina fina! <3

Imorse när jag kikade genom bilderna upptäckte jag att Fannys ena öga var ilsket rött och det såg så hemskt ut. Idag på bion berättade Fanny att det var jag, hemska jag!, som gjort henne detta. Att jag inte minns det är ännu värre! Tur att du inte har ont iaf, förlåt mig..!

Ett par bilder från igår, försöker lägga upp på face men datorn hänger sig så fler kommer imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback