FEEL GOOD MUSIC

God morgon!

Ganska skönt att de inte ringt in mig på jobb än, peppar peppar ta i trä, men jag såg fram emot min lediga dag. Jag hade tänkt mysa runt i stan och fixa ett par ärenden, och bara njuta av den friska luften! Lite ruggigt är det nog idag men det ser ändå friskt och mysigt ut. Malin blev inringd på jobb :P alltid någon som blir det! Så det blir Fancy och jag idag! :)

Igår fick jag för mig att börja lyssna på Whitney Houston igen. Hade en period på flera år när jag älskade hennes musik! Sen stod det still ett tag, kanske för att även Whitney stod still... Men igår satte jag på How will I know på högsta volym - och jäklar vilken feel good-låt! Har haft den på hela morgonen till min goda frukost och nu ska jag göra mig iordning.

Hörs sen! Får se om jag lyckats shoppa något litet eftersom det var en månad sen jag handlade något sist. Har varit duktig tycker jag själv, bara insett att jag inte ens kan handla något. Sparar alla mina pengar till Thailand som för övrigt närmar sig med väldig fart..! Men nu tror jag jag får ett par slantar extra som jag kan unna mig något för. Kanske.

Kraaam

Minns ni crack-Whitney?
Hon har verkligen kämpat sig tillbaka och hon är så jäkla vacker igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback