Färgning nr 2

Hej!

Igår när jag jobbade ute på Nova höll de på med ett event av nåt slag, och småflickor efter småflickor sprang som galningar fram o tillbaka förbi butiken. Halv sex presenterades Ola och hans kör... hehe, därav småflickornas hysteri. De skreeeek och jag insåg att jag kände mig lite gammal för en stund! Där stod jag i min butik med mina kunder och irriterade mig på alla skrik haha! Aja, jag har själv varit där och det var jäkligt kul med söta kändisar. Ola är dock inte en kille av min smak, alldeles för blond och alldeles för stripigt hår... Men tjejerna igår som fick hans autograf "skulle minsann inte duscha på en heeel mååånad" efter att ha rört vid hans jacka! ;)

Idag är en jäkligt kylig dag, det blåser som bara den och man vill ju helst stanna inne. Men om en timme ska jag iväg med frisör-Malin och färga om mitt hår för utväxten har börjat arta sig!

Ett litet lycka till till min vän Fanny som jobbar sin första dag på Scorett idag, go girl.

Idag är jag även så lyckligt lottad för det är onsdag, och onsdag innebär Grey's med Malin, mamsi och lille Max inklusive en kycklingsallad. Denna gång gör vi den själv! =)

Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback