DK till helgen

Mycket bra avsnitt ikväll. Lurigt men bra! Tycker verkligen att Grey's bara blir bättre o bättre för varje säsong. I början var det mest trubbel i paradiset läkarna emellan men nu är det riktigt bra och bättre lär det bli!

Vi fick med oss lite smink hem sen räckte pengarna inte långt, måste spara till eventuella festligheter nästa helg. Denna helg blir förhoppningsvis en billig helg, för på lördagsmorronen åker vi till Danmark o hälsar på Emelie - jag, pappsi och Nettan. Och eftersom DK är dyrare än dyrt så är det lika bra att lämna korten hemma!

Jag har längtat så länge efter den här helgen! Synd bara att vi inte stannar där mer än en korthelg eftersom di gamle jobbar igen på måndag. Men sen kommer hon hem i mitten av december och då ska jag utnyttja varenda ledig sekund med min fina syster! Jag satt och bläddrade i arkivet här på min bloggsida och hjälp! vad många gamla och sjuka bilder jag hittade från den gamla goda tiden. Den glömmer vi väl aldrig.. Men kul hade vi alltid :).

Där hittade jag också en bild på mig och Emelie, ingen vidare bra bild men den kvällen var så jäkla bra minns jag! Sista kvällen av vår vecka i sunny beach 2006, (haha ja, vi var faktiskt där..) Otroligt underbar resa hade vi! Det sorgliga är att det var sist vi två var utomlands tillsammans, bara hon och jag. Jag besökte ju henne, Fia och Malin i Rom med Mia men det är ändå inte samma sak. Så snart Emelie, snart ska vi ut o resa igen! Tänker först avnjuta en månad i Thailand med Malin, sen kan jag börja spara igen... :D



Visserligen är jag inte vuxen nu, men gud vad vi känns små här
Saknar dig här hemma älsklingen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback