All the above

Imorse när jag körde från pappa till mamma så satte jag på Din gata istället för NRJ, lite småtrött på dem nu :P, och så kom All the above på med Maino & T-Pain, vilket gav mig världens nostalgi från alla sommarnätter i somras med bl a Emelie, Malin, Tommy o Fille! Haha, en kaosig natt när jag och Emelie jobbade på Stippes i somras kom de in och skulle käka, men erbjöd sig istället att hjälpa till, eftersom vi varken hann snacka eller laga deras mat. De slet av sig kavajerna och sprang ut i köket och hackade sallad till oss, inte lite heller - var väl femton salladshuvud eller nåt! That's what friends are for! :) Så, jag bestämmer nu för oss alla att det blir MÅNGA av de nätterna i december när Empan kommit hem.

Om drygt en timme är det dags att köra till Nova för fyra timmars jobb! Tråkigt är det iofs att jag missar Idol även ikväll, som förra fredagen! Men glad är jag ändå för imorgon kör vi till Emelie och det ska bli underbart!

Glöm inte Farsdag på söndag!

Kram sålänge ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback