091109

Idag händer det en hel del. Något bra och något tragiskt.. Fick reda på så sent om igårkväll att en av våra lärare på Bergaskolan dog igår. Vad jag hört och fått veta var han inte gammal eller sjuk sen länge, utan dog av mycket tragiska anledningar.. Död är alltid tragiskt, detta kändes bara så oerhört orättvist och sorgligt.

Hur som helst så ville jag bara skriva att det ska hållas en fin minnesstund ikväll 20.00 på Bergaskolans skolgård för de som vill tända ett ljus, lägga blommor eller bara vara där för att hedra en väldigt speciell & fin människa.

Det som är bra idag är att mina vänner Malin & Anton varit tillsammans i 1 år idag, förstår inte var tiden tagit vägen! Känns som om det var igår ni blev tillsammans efter den där kvällen på Lilla torg, ja en av många kvällar där :)!


Farmor ringde mig för ett par dagar sen och undrade om jag hade kläder att skänka, OM jag har! Har ändå tänkt städa och storrensa garderoben så det är ett perfekt tillfälle. Är i fullgång nu, och medan jag städar och sorterar ligger min tjockis och myser på golvet! han behöver ju faktiskt ingen kudde eftersom magen är så mjuk.. ♥


Hörs senare!
Kraaam


Kommentarer
lagom, sliten sexg som becks säger:

2012 tror jag vi har 1 år... haha

2009-11-09 | 15:52:05
C säger:

Du tror det alltså?! Bra med planering David ;)

2009-11-09 | 16:41:50
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback