Sommar?!

Nu har jag gått och längtat efter sol hur länge som helst och idag visar den ju sig, vad är detta!? Blir så lycklig, fy fan vad skönt det är med lite värme. Har läst och understrukit texterna om Humanismen och Russel/Hedenius... det var tråkigt - så jag hamnade istället i solstolen och njöt. Kan bara inte låta bli, sitter verkligen mycket hellre uppe hela natten med plugget och får min dos av sol för nu är den verkligen här! Och jag hoppas att den stannar till vår student och långt därpå =D.



Dessa är tillägnade Emelie: Fatty ligger och rullar sig i solen ;)

Kommentarer
Anonym säger:

aaaaw, Sigge rules the sun! =) Han har ju till och med lärt sig vilken vinkel han ska ta foto från för att se smal ut (bilden till höger) GO SIGGE!!!!

2009-05-18 | 16:07:53
F A N C Y säger:

Lille sötnosen! =)

2009-05-18 | 21:13:07
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
Anonym säger:

Göm skinkan för här kommer Röesigge!

2009-05-20 | 02:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback