Oldschool

God morgon!
Jag är så galet trött! gick och la mig för lite drygt fem timmar sen. det blev lite senare än väntat igår... följde ju med sofia och mia till KB eftersom min älskling fixar in mig gratis (snål och fattig som jag är tar jag så gärna emot detta), eftersom Mackis band "Oldschool" spelade. Det var en tävling om vem som var bäst i Skåne, och att spela på KB är ganska bra? tycker jag, så det var faktiskt skithäftigt att få se dem live där! =) och de var bra, det var de verkligen. Men när prisutdelningen började, och tredje priset hade delats ut blev vi lite skeptiska. Men fan, fortsatte hoppas. Andra priset, inget Oldschool. Första priset... det gick fan till Oldschool! de vann hela skiten, utav 12 andra band. Nu är de alltså bäst i Skåne, är vidare till final i Stockholm och Berlin - hur sjukt var inte det!? Sitter och lyssnar på en av deras låtar nu som t o m finns ute på Spotify =).

När klockan var halvett körde vi hem till Malin och hämtade upp henne, vidare till en Axel och sen till Statoil för att äta världens godaste hot dog. Kom hem lite efter tre, la in bilderna.. och la mig alldeles för sent =) Jobb om en timme!




så jävla bra!

På facebook finns fleeer bilder från igår, och en video på The Drug, älskade verkligen den låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback