Home sweet home

Nu är vi äntligen hemma från två lååånga tågresor och en underbar vistelse i prag! Resan dit var förjävlig, för att göra en lång historia kort, så började det med att vårt nattåg som vi äntligen kom fram till efter båtturen på fyra timmar, var beckmörkt, sjukt små kupéer som jag inte är van vid!, haha, och världens minsta sängar i världens svettigaste rum.. tåget började rulla fem timmar senare. Väl framme i Berlin på torsdagsmorgonen vid 06-tiden såg vi fram emot ett mysigt tåg de närmaste fem timmarna, med Chic-tidningar, godis och ipod! Men nej, hela vår vagn var bortplockad - bara sådär! Om en vagn går sönder måste det väl ändå fixas en ny? så vi var en hel del som inte fick platser, killarna sov ute på golvet i korridorerna och vi fick till slut utspridda sittplatser. blev så trött! men förutom det.. så har resan varit sjukt lyckad. Tack alla!
Finns väääldigt många bilder på facebook, dock långt ifrån alla. har fått sålla bort 380 bra foton! haha

en sista sak, sen måste jag duscha!, luktar apa efter resorna inatt! Jag har fått världens, och då menar jag världens, sjukaste present som jag blev så lycklig för. Jag log, skrattade och grät när jag fick den, hade käkvärk efteråt... =) John har gett mig en biljett till U2's konsert den 1 augusti i sommar!! jag får äntligen se dem!!!!!, världens bästa liveband!! Tack så JÄTTEmycket gullegump! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback