Fredag

Efter att ha mornat oss ett bra tag imorse kom mamsi och hämtade mig, kunde omöjligt gå med mina svullna dansfötter i gårdagens skor.. gnälligt var det! När jag kom hem la jag mig på balkongen och pluggade, inte alls tillfredställande. Men jag fick iaf lite färg om nosen.. Travade hem till älsklingen sen, gick genom parken som var helt underbart mysig! Hade bara på mig ett linne och kjol och mina gladiatorer, hej sommar! Riktigt skönt väder =) fick ännu mer skoskav och blåsor av mina aldrig-använda-skor, skönt! Vi gick till affären och handlade lite goda ingredienser som John sen rörde ihop till en avancerad köttfärssås med snabbisar haha, den var god och jag var mätt och belåten. Matlagning är faktiskt en väldigt mysig sysselsättning! =) Sen såg vi efterlängtade Harry Potter 5, vilket gör mig fullt redo för sommarens premiär av 6an, yeeej!

Nu måste jag dessvärre fortsätta plugga, fyfan. Fredagnatt.. jobbar imorgon och söndagdag, hade behövt båda de dagarna till kommande veckas prov!


Mys!


Kameran var med och på väg hem till John fick jag
några solbilder på vårens utväxta trevligheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback