Vill ha vår nu

Det kändes faktiskt som att provet gick jättebra, vilket alltid är en lättnad. Fick även reda på provet vi gjorde i Organisation & Ledarskap för några veckor sen, som inte alls kändes lika bra. Det var förvirrande och konstiga oväntade frågor, men jag fick minsann MVG- på det. Var så längesen jag fick MVG på nånting! Så det kändes bra, och så ska vi få tillbaka uppsatsen vi skrev för jääättelängesen som hon aldrig blir klar med att rätta.

Jag gick hem efter provet och skulle endast ta det lugnt men så ringde Malin och sa att deras danska var inställd, så vi tog oss en fika på storgatan. Sen fortsatte vi till Triangeln och precis då blev det snöstorm som inte var det bästa för mina lungor, aj aj aj. Luften var så kall att andas in och nu gör det ännu mer ont i luftrören. Borde stannat hemma, inte bra det här. Jag fick iaf bortbytat min lördag så jag slipper anstränga mig på jobb en lördagkväll, blir bara söndag som förhoppningsvis blir lugn!




Nej nu vill jag ha vår, sol och värme! Så jävla tråkigt med regnblaskväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback