Skärpning

Jag är så dum! I tisdags tränade jag hårt som fan och tänkte inte på att jag var förkyld, näsan rinner ju alltid. Det kändes bra men var lite extra tungt men så är det ju ibland. Efter träningen på kvällen fick jag ett konstigt tryck över bröstkorgen, och det kändes som någon högg mig inifrån som en liten jobbig människa! Har haft andningsproblem och blivit anfådd hur snabbt som helst, och hjärtat har slagit hårdare än vanligt.


Jaha, kul? Nej inte det minsta. Idag bar det därför av till doktorn som undersökte mig och lyssnade, vilket resulterade i att jag har två infekterade lungor som därför gör det svårare för mig att andas. Jag får absolut inte träna, jag måste sova mycket, klä mig varmt och hålla mig lugn. Är detta något jag är bra på? Nej, skärpning!


Nu behöver jag verkligen plugga till provet imorgon, får mysa vidare på min nya blogg senare ikväll!

Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback