Prov

God morgon! Idag har vi studiedag och för första gången måste vi verkligen studera hela dagen om inte mer. Imorgon har vi prov i affärsjuridik, på onsdag har jag en redovisning på italienskan, på torsdag & fredag har vi Matte C-prov som kommer vara jättesvårt(!), och på fredag har jag även ett prov i italienska. Förstår inte hur jag ska hinna med allt!?

Hur som helst, jag sov till tolv och är helt utvilad - det är så skönt! Har pluggat en del men behövde bara lyssna lite på musik en stund, så jag satte mig här och tar det lugnt.

Idag är också den dagen jag börjar med dieten, och till frukost blev det två Finn Crisp-knäckebröd med tomat, ett glas juice och grönt te som är så gott! =)

Nu sätter jag igång med plugget, blir nog mer skrivande under dagen!

Take care ♥
/C.


Kommentarer
natali säger:

va söt du va :)

2009-03-16 | 17:01:23
Bloggadress: http://nnataliracho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback