Not ready to make nice

Musikkär som jag är så tänker jag dela med mig av favoriter lite då och då. Dixie Chicks låt Not ready to make nice är en jättefin låt med fin text som verkligen tål att lyssnas på.

Jason Castro som var med i American Idol sjunger låten Somewhere over the rainbow och är en mexikansk godbit som gör denna låt lika gullig som flera andra har gjort. Både se, lyssna och mys..!

U2's musik berör mig ganska mycket, blir bara så nostalgisk när jag lyssnar på all deras musik! Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är de nog det band som gör sina låtar SÅ MYCKET bättre live än inspelat, det är väldigt få som gör det så rent. Älskar deras livevideos och låtar! Bonos scenkänsla är enorm!, så givetvis tänker jag länka till en av de finaste låtar de gjort With or without you, precis allt med denna låt är så fint.

Tror nog jag återkommer senare, eller inte. Ensam vaken nu så får se hur länge jag kan hålla mig uppe =).

Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback