Musik gör allt

Förresten! Nu när jag kom hem fick jag en avi om att jag har ett paket att hämta på posten. Jag beställde min bikini igår så det är definitivt inte den, dessutom står den fortfarande som "olevererad" på hemsidan.. Vad kan det vara? Om jag inte fått minnesförlust så vet jag att jag inte beställt något på länge... Både spännande och jobbigt om det kommer någon oväntad avgift!

Alltså jag tänkte på det här med musik, jag hade haft det väldigt tråkigt och omysigt utan den! Jag lyssnar liksom alltid på musik vad jag än gör. När jag ska sova, det första jag gör när jag vaknar är att sätta igång Spotify och Mayer eller Oasis-listan, när jag gör mig iordning är det ett måste och när jag går till skolan, på vissa lektioner, på vägen hem, när jag duschar, pluggar - alltid! Så tacksam jag känner mig helt plötsligt för all underbar musik som gjorts. Åh!


Kommentarer
F A N C Y säger:

CICCI! Några har fått sina studentmössor! Kan det vara den du fått avi på?! SKRIV DIREKT NÄR DU KOMMER HEM!

2009-03-12 | 18:55:57
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
Snubben säger:

Nästa morgon, testa att klä dig till denna;

Joakim & Joel - Ser jag tjock ut i den här?



(ingen pik eller så) men sjukt bra låt. :)

2009-03-13 | 08:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback