Free fallin'

God morgon,
idag fick jag vara hemma eftersom mina luftrör inte alls är krya. Igår när jag skulle nysa, så precis i uppladdningen av nysen ni vet när det känns ända ner i lungorna, där tog det minsann stopp. Fan vad ont det gjorde! Känns verkligen som att någon finns inuti mig och hugger mig. Så nysen bara försvann! Är hes och har fortfarande svårt för att andas. Så sängen några timmar till kändes som bästa alternativet.

Jag var ändå tvungen att gå upp nu snart, för vi har prov 13.15 som jag tänker göra! Det finns inget värre än att skriva det på ett uppsamlingsdatum, att vara själv i klassen om ett prov de redan gjort. Nej tack! Dessutom har jag pluggat så det är bara att pallra mig dit... =(

Jag la till John Mayer som en spellista i Spotify igårkväll, och alla hans låtar på Spotify är live och fy vad det är bra, det är bättre! Många artister är så mycket bättre live än inspelat. John Mayer, U2, The Who och Oasis är helt klart bättre live. Tack för det Spotify!

Favorit av Mayer är Free fallin', verkligen värd att lyssnas på. Your body is a wonderland är också grym live.

Nu får jag klä på mig och snart krypa iväg till skolan.

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback