Fint från H&M

Jag körde iväg och hämtade min lilla Malin och så körde vi till stan en snabbis och handlade smink vi behövde. Min maskara var snustorr så var tvungen att finna mig en ny.

Vädret är helt underbart idag och det var så skönt att få komma ut i solen, det kändes som att våren skulle kunna komma närsomhelst, men ska hålla låga förhoppningar med tanke på torsdagens snöstorm...

Det finns så mycket jag vill handla nu, har ingenting kvar av lönen pga mitt skoköp igår, jag har ju sparpengar men det är meningen att de ska sparas så jag får absolut inte handla något. Det tråkiga är att allt det jag vill handla är vår- eller sommarkläder, så för pengarnas skull är det onödigt att köpa redan nu =(.
  

Åh! denna klännigen har jag velat ha flera veckor men nu är den slut i min storlek, finns bara stora kvar =/ det är så typiskt. Skit. Hoppas den kommer in igen till våren! H&M har fått in underkläder i massa fräscha färger, ta en titt på hemsidan !

Kommentarer
F A N C Y säger:

Ciccela ! Checka in min studentoutfit!

2009-03-15 | 17:55:07
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback