Animal effect

Hej hopp! Ett litet tag sen sist, har haft en fullspäckad helg med jobb, festande, jobb, middagskalas hos John, filmmys med Sarah och Malin, jobb och så var helgen redan förbi. Men den har varit bra trots allt jobb!

Jag beställde ju den där leopardbikinin från h&m för ett tag sen men avbeställde den igen när jag provat i affären. Fick inte riktigt det intryck jag hoppats på =P överdelen var lite konstig och sådär. MEN så har jag hittat en på älskade asos som jag tyckte om ännu mer. Så den ska jag beställa så fort lönen landar på mitt konto. Efterlängtade lön!




Hade tänkt mig att ta av bandet mellan brösten eftersom de andra jag kommer använda är utan band.
Vad tycks? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback