A woman's right to shoes

Skor är inget jag köper så ofta, långt ifrån så ofta som Emelie köper skor! Hon är ju galen på det området. Men när jag verkligen hittar det där lilla extra, som vårens vita sneakers eller som de jag köpte idag, då måste jag bara köpa dem - vare sig jag har råd eller inte! Idag hade jag råd tack och lov =)

Dessa underbaringar hittade jag på Bianco för 550:-

 


 Just det! Det där spännande paketet som väntade på mig på posten var jag och hämtade ut igår, hade ingen aning om vad det var! Tänkte i smyg att det kanske var något som någon hade skickat till mig, men ack.
C. Sjölin kan ju givetvis vara min mamma också, det var inte alls lika kul! En fet Kokbok - vilken besvikelse.

Det är fredag och jag måste tyvärr börja plugga affärsjuridik till provet på tisdag, det är så tråkigt!

Stay tuned ♥

Kommentarer
Anonym säger:

Åh, perfect shoe! Älskar dem, vad kostade det sa du?

2009-03-13 | 15:53:21
C säger:

550 =)

2009-03-13 | 16:05:10
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback