Too little, too late

hej!
jävlar, nu är det 2 veckor och 2 dagar sedan jag skrev sist. vad har hänt egentligen? massor! balen, studenten och så imorgon är det det allra sista vi gör med klassen - skolavslutning. slutbetygen, kyrkan, sångerna, kramarna, tårarna, blommorna, solen förhoppningsvis?! det är också procivitas tur att få springa ut från skolans portar och skrika av glädje, alltså årets sista student imorgon. är väldigt laddad inför morgondagens festligheter! först ska vi, vi som i malin och jag, en snabbis till malins vän josses student för att sen hälsa på hos malte som även han tar studenten. där stannar vi resten av kvällen med vännerna och sen avslutar vi på hipp! är så sugen på att dansa så det ska nog bli en bra kväll!

på fredag fyller mamma år, lite tyst kan jag ju skriva att hoon fyller 50 men enligt henne själv är det fortfarande 28 år. magiskt! detta ska firas med fest, även där blommor och givetvis presenter. åh, min lilla mamma - älskar dig ♥ :)!

senare på kvällen ska john till jobb och med rasmus stå i djbåset inne i vinylbaren (på kära kulturbolaget), och dit ska vi och dansa dansa dansa. oooh, längtar så mkt efter kommande två dygn! hoppas bara på icke-regn-väder.

jag har lagt ut hundratals bilder på facebook från bal och student så där får ni kika, lägger in ett par här för stämningens skull! även ett litet hårtest som jag roat mig med den senaste kvarten. jag måste och behöver verkligen klippa mitt hår, jag vill helst ha det långt men eftersom det ändå måste klippas en bra bit för att få bort allt slitna, funderar jag på en kortare cut. blir lätt en sån där jobbig mellanlängd. fast om jag känner mig själv rätt klipper jag det aldrig kort!






vad tycks?



Kommentarer
Sarah säger:

Gud va snyggt det korta var, du skulle verkligen passa i det! (L)

2009-06-11 | 15:01:44
josie säger:

klipp det som du har det på bilden längst ner till höger :) skitsnyggt!

2009-06-11 | 23:55:32
Bloggadress: http://josefinfilippao.blogg.se/
C säger:

tack sötnosar! får se, tror jag klipper det efter thailandresan med malin, då är det nog slitet så det räcker!:P

2009-06-12 | 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback