She

Hej hej!
Jag la mig alldeles för sent som  vanligt och var tvungen att gå upp alldeles för tidigt. Är så trött nu, har jobbat en massa nu och jag har ju aldrig jobbat förut..hähä. Nej det är snarare tvärtom, behöver min semester vilket jag får den 22 till och med 6 juli. Med ett undantag den 27 juni då jag hoppar in för Josse som ska till Roskilde, en väldigt bra anledning att ta hennes pass ;).

Det jag egentligen behöver och måste göra nu ikväll är att storstäda mina garderober som ser för jävliga ut, jag vet inte ens vad jag har för kläder längre...ser riktigt tråkigt ut. Och mitt rum - det är om möjligt ännu värre! Det går egentligen så fort att städa men jag har miljoner andra saker att hitta på, förstår inte varför..

Sitter och lyssnar på den underbara biten "She" från Notting Hill som Elvis Costello sjunger. Den är så fin så fin! Lyssna om ni inte hört den innan. (hittade ingen bra video men lyssna och blunda istället!)

Fantastiskt rolig och underbar film!

NU SKA JAG MINSANN STÄDA.

Hörs om en stund!

Ciao
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback